Az eszközök és az anyagok rossz helyen vagy nem egy helyen vannak. Képzelje el, hogy van egy 200 000 tételt tartalmazó raktára, és állandóan keres valamit. A raktári leltár egy többnapos tevékenység, és sok dolgos kéz kell hozzá.
A LEAN lift-ben, mondjuk 200.000 SKU-val, a készletgazdálkodás rendkívül összetett és időigényes. Ráadásul a raktározott áru kezelése is fokozott figyelmet igényel.
A LEAN-lift-ben tárolt pótalkatrészek és szerszámok döntő fontosságúak a termelésben.
- Az Antra ID minden berendezést, szerszámot és pótalkatrészt RFID-taggel lát el, amely tartalmazza a cikk azonosítóját. Az Antra ID emellett a vezérlőkkel együtt fix RFID-antennákat is telepít a LEAN-lift-be.
- Mikor emelőtálca érkezik a kapuhoz, az antennák rögzítik a tálcán lévő cikkek adatait, elősegítve ezzel a folyamatos, automatikus raktári leltárt.
- A fizikai réteg az Antra ID saját, webalapú MDC szoftverplatformjához kapcsolódik, amely az adatokat a cég által biztosított komplex WMS-be táplálja.
- Az adatokat egy erre a célra kialakított RFID-rendszer (vezérlők, antennák, asztali RFID-leolvasók, kézi terminálok) tudja leolvasni, lehetővé téve az automatizált azonosítást előre meghatározott helyeken.
- Az automatizált leltározási folyamatot kézi leltározás követi.
Ezáltal a leltározás folyamatának hossza 180-ról 8 embernapra csökkenthető, ami 22-szeres hatékonyságnövekedést eredményez.
Automatizált leltározási folyamatunk 98%-os találati aránnyal büszkélkedhet.