Szerviz és Támogatás

Szakértőink diagnosztikát, karbantartást, garanciát és javítást biztosítanak szinte minden, az anyagmozgatási folyamatokat működtető és támogató eszközhöz.

Services & support

Szakértőink diagnosztikát, karbantartást, garanciát és javítást biztosítanak szinte minden, az anyagmozgatási folyamatokat működtető és támogató eszközhöz.

A logisztikai és gyártási folyamatok zavartalansága a raktárában nap mint nap működő több száz berendezésen múlik!

Az üzemeltetés szempontjából kulcsfontosságú ezen eszközök szervizelésének biztosítása, mivel egy működésképtelen címkeolvasó vagy nyomtató miatti "állásidő" jelentős pénzügyi következménnyel járhat, ráadásul mindez egy olyan időszakban, mikor a rendkívüli infláció miatt minden megtakarítás számít!

Gyors és testreszabott támogatás

Minden ügyfél igénye más és más abból a szempontból, hogy a logisztikai folyamat milyen hatással van a termelésre. Mindig felmérjük, hogy milyen feltételeknek kell teljesülniük a termelés leállításának elkerülése érdekében. Bizonyos kulcsfontosságú megoldások esetén az Antra ID garantálja az 1 órás reakcióidőt.

Help Desk

Emberalapú help deskünk esetében tapasztalt kollégáink azonnal válaszolnak Önnek. Munkanapokon öt napon át akár 7/24-es kiváló help-desk szolgáltatást tudunk nyújtani.

Tanácsadás és képzés

Rendszereink és berendezéseink üzemeltetéséhez ill. az adott rendszer további fejlesztéséhez szükséges tudás megszerzéséhez képzést szervezünk ügyfeleink számára.

Javítási szolgáltatások

Javítási szolgáltatásainkat igénybe véve logisztikai eszközei úgy működnek majd, mintha újak lennének.

Személyes kiszolgálással, szakértő technikusaink diagnosztikát, karbantartást, garanciát és javítást biztosítanak szinte minden, az anyagkezelési folyamatokat működtető és támogató eszközhöz; máskülönben fennáll a gyártási állásidő veszélye, és minden leállásnak hatalmas költségvonzata lehet!

Mielőtt kidobná a meghibásodott eszközt és újat vásárolna helyette, győződjön meg, hogy nem lehet-e megjavítani, és újként használni! A költségmegtakarítás hatalmas!

Az Antra ID háromszintű (1. - 3. szint) szerviz és karbantartási szolgáltatást nyújt, melynek keretében akár 7/24-ben is megjavítjuk a véletlenül károsodott vagy meghibásodott berendezéseket.

Magasan képzett és tapasztalt szakemberekből álló csapatunk rendszeresen begyűjti a meghibásodott termékeket, részletes diagnózist végez, és azonnal tájékoztatja Önt arról, hogy mely eszközök javíthatók és melyek nem.

Részletesen tájékoztatjuk, hogy mikor veheti át a megjavított készüléket, valamint hogy a garancia a továbbiakban hogyan terjed majd ki rá.

Mellőzze az új berendezések drága beszerzését!

Nem kell több hónapot várnia az új alkatrészre, ami napjaink szakadozó ellátási lánca és a kritikus alkatrészhiány miatt gyakran megesik. Ráadásul a javításoknak köszönhetően nem keletkezik nehezen újrahasznosítható elektromos hulladék.

Spóroljon pénzt, időt és energiát!

Azzal, hogy ügyelünk a berendezések épségére, gondoskodunk ügyfeleinknek nyugalmáról és költségmegtakarításáról. Minden készüléket rendszeresen megmutatunk az Antra ID szerviztechnikusainak, akik azokat alaposan átvizsgálják, és visszajelzést küldenek róluk.

Megelőző karbantartás

Ahhoz, hogy a logisztika hatékonyan támogassa az üzemeltetési eljárásokat, elsősorban folyamatosan rendelkezésre kell állnia. Ez a megelőző karbantartást végző Service Excellence szervizcsapat feladata.

Magasan képzett szakembereink biztosítják a szervizintervallumok betartását. Megbízhatóan, megelőző jelleggel rendszeresen ellenőrzik, javítják a mobil berendezéseket, nyomtatókat és kamerákat, hogy megelőzzék a váratlan leállásokat, és biztosítsák a raktár és a gyártás működését.

Szakértőink méréseket végeznek az adott rendszereken, berendezéseken. Az eredmények függvényében elvégzik a szükséges javításokat, a károsodott vagy meghibásodott alkatrészeket pedig kicserélik.

Az Antra ID Kft. szerviztechnikusai a károk első megnyilvánulásait is észlelik, és tudják, milyen megelőző intézkedésekre van szükség. Ezzel csökkenthetők a következményi károk, és elkerülhetők a felesleges javítások.

A rendszeres szervizelés csökkenti a működési költségeket, és növeli a készülékek értékét. Az Antra ID az ügyfél egyedi igényeihez igazított, testreszabott szolgáltatási csomagokat kínál , az egyszeri javításoktól kezdve a teljeskörű szolgáltatási szerződésekig.

Magasan képzett szakembereink biztosítják a szervizintervallumok betartását. Megbízhatóan, megelőző jelleggel rendszeresen ellenőrzik, javítják a mobil berendezéseket, nyomtatókat és kamerákat, hogy megelőzzék a váratlan leállásokat, és biztosítsák a raktár és a gyártás működését.

Szakértőink méréseket végeznek az adott rendszereken, berendezéseken. Az eredmények függvényében elvégzik a szükséges javításokat, a károsodott vagy meghibásodott alkatrészeket pedig kicserélik.

Az Antra ID Kft. szerviztechnikusai a károk első megnyilvánulásait is észlelik, és tudják, milyen megelőző intézkedésekre van szükség. Ezzel csökkenthetők a következményi károk, és elkerülhetők a felesleges javítások.

A rendszeres szervizelés csökkenti a működési költségeket, és növeli a készülékek értékét. Az Antra ID az ügyfél egyedi igényeihez igazított, testreszabott szolgáltatási csomagokat kínál , az egyszeri javításoktól kezdve a teljeskörű szolgáltatási szerződésekig.