Egy vállalkozásnak évről évre át kell rágnia magát tárgyi eszközeik éves leltárán.
Ez nemcsak egy törvény által előírt számviteli beszámoló, hanem az üzleti sikere szempontjából létfontosságú stratégiai folyamat. Egy dinamikus üzleti környezetben az innováció mellett dönteni nem csupán választás kérdése, hanem szükségszerű lépés. Vezesse be a leltárkezeléshez az ANTRA ID számos előnyt kínáló RFID megoldását:
Valós idejű átláthatóság
Tapasztalja meg eszközei és készletei példátlan valós idejű átláthatóságát. A digitális technológia azonnali betekintést kínál, kiküszöböli a késedelmeket és segíti a döntéshozatalt.
Újradefiniált pontosság
Intsen búcsút a manuális hibáknak. Megoldásunk páratlan pontosságot garantál az adatrögzítésben, ezáltal csökkenti az eltérések kockázatát és növeli a leltári nyilvántartások megbízhatóságát.
Korszerűsített műveletek
Lendítse fel a működési hatékonyságot zökkenőmentes munkafolyamatokkal. Az Antra ID korszerűsíti a leltározási folyamatot, ezáltal időt és erőforrásokat takarít meg, és lehetővé teszi, hogy csapata a stratégiai kezdeményezésekre fókuszáljon.
Skálázhatóság és alkalmazkodóképesség
Fejlessze vállalkozását korlátok nélkül! Az RFID megoldások skálázhatóak és rugalmasak, így kielégítik a vállalkozás növekedésével járó változó igényeket.
Okos analitika
Fejlessze vállalkozását okos analitikával. Az adatok mélyrehatóbb elemzésre használhatók, így értékes betekintéssel szolgálnak a jövőbeli tervekhez és optimalizáláshoz.
Fókuszban a fenntarthatóság
Tegye magáévá a fenntartható megközelítést. Az RFID minimálisra csökkenti a papírhasználatot, hozzájárul a környezetvédelemhez, és a modern környezetkímélő gyakorlatokhoz hangolja vállalkozását.
Az Antra ID-nél pontosan tisztában vagyunk azzal, hogy az iroda a vállalat szíve, így segítünk Önnek abban, hogy a tárgyi eszközök éves leltározása során minden berendezés hatékonyan és pontosan kerüljön rögzítésre. Megoldásunk gyors és hatékony leltározást, különböző bemeneti lehetőségekkel történő sokoldalú adatgyűjtést és a kifinomult logisztikai folyamatokat biztosít.
Főbb jellemzők:
- Minden tárgyi eszköz vonalkóddal vagy RFID címkével kap egy azonosító kódot.
- A tárgyi eszközök adatait egy kézi terminál valamint az arra felinstallált mobil adatgyűjtő szoftver rögzíti.
A rögzített adatokat feldolgozáson, szerkesztésen mennek keresztül, és átkerülnek a vállalat ERP rendszerébe. Webalapú alkalmazásunk egyszerűen hozzáférhetővé teszi bárhonnan az adatokat az arra jogosult felhasználók számára, és lekérhető jelentések is generálhatók. Ez segít leegyszerűsíteni a leltározási folyamatot, időt és erőforrást takarítva meg, amit más alapvető feladatokra lehet fordítani.
Control the chaos during inventory – Antra ID