A szerviz és támogatás biztosításával az Antra ID az ügyfél stratégiai partnere lett.

Az Antra ID számos rendszert telepített ill. felszerelést adott el az egyik legnagyobb (autóipari) ügyfelének. Ezek a rendszerek és berendezések azonban folyamatos szervizelést és támogatást igényelnek.

Az Antra ID-nak két rendszeresen megújított hároméves szerviz- és támogatási megállapodása (SSA) van legnagyobb ügyfelével. Az egyik a szoftverre, a másik a felszerelésre.

Az SSA-ban foglaltak alapján a cég az alábbiakat biztosítja:

A felszerelés beszerzése és integrálása: A beszerzési eljárás felgyorsítása érdekében az Antra ID eszközkatalógust biztosít az ügyfél számára. A cég telepíti, integrálja és szervizeli a megrendelt berendezéseket.

Megelőző karbantartás: rendszeres ellenőrzés, minőségirányítás, az ügyfél rendszeres tájékoztatása a felszerelés használatáról, valamint a helytelen használat esetén képzés.

Online rendszertámogatás: Az Antra ID hozzáfér az ügyfél ticketing rendszeréhez, ahol az alkalmazottak bármilyen probléma esetén kérést nyújthatnak be. A cég igény szerinti elérhetőséget biztosít (5/8-7/24).

Eseti javítások: három szolgáltatási szint (1. szint - a helyszínen, 2. szint - a telephelyen kívül a cégben, 3. szint - telephelyen kívül a gyártónál); a cég csereeszközt is biztosít.

Rendszeres képzés: help desk, munkaterületi tréning és oktatási programok, valamint az új kollégák számára szervezett tevékenységek.

Az Antra ID tavaly több mint 3500 berendezést szervizelt és támogatott.

MEGOSZTÁS