vSAID – Szerviz és Szupport

Az Antra ID kiemelt fontosságú tevékenysége a forgalmazott eszközök, berendezések garanciális és garancián túli szervize. Az egyedi javításokon túl akár a hét minden napjának 24 órájában, 4 órán belül a helyszínen rendelkezésére állunk bajbajutott partnereinknek.

1.„Silver” szolgáltatási csomag

2.„Gold” szolgáltatási csomag

3.„AID” biztosítás eszköz törésére, meghibásodásra

Kérje segítségünket az Önök igényeinek legjobban megfelelő szervizcsomag kialakítására.

Szerviz szolgáltatásunk az alábbi tevékenységekre terjed ki:

  • Online System Support / Help Desk
  • Tervszerű megelőző karbantartás
  • Eseti javítás
  • Konzultáció
  • Rendszeres oktatások, képzések

Online System Support / Help Desk

Egy terminál nem csatlakozik az RF hálózatra? A vonalkódnyomtatóból nem „jön” ki a címke? Nagyobb a baj? Szakembereink által nyújtott telefonos ügyeletre számíthat. Olyan nem fordulhat elő, hogy kérdése megválaszolatlanul marad. Munkaidőben heti 5 napon keresztül, külön megállapodás esetén akár 7/24 készültségben fogadjuk hívásaikat.

Tervszerű megelőző karbantartás

Szakértő kollégáink az adott rendszerre és annak eszközállományára vonatkozó méréseket végeznek, melynek eredménye alapján elvégzik a szükséges javításokat, illetve kicserélik a kopó alkatrészeket.

Eseti javítás

Cégünk 3 szintű szerviz szolgáltatást nyújt (1. – 3. szint), amely keretén belül akár 7/24 készültségben javítjuk meg váratlanul működésképtelenné vált rendszer elemeit.

Konzultáció

A targoncára hogyan kell felszerelni az RF terminált? Hova kell bekötni a tápellátó kábelét? Ehhez hasonló kérdések tucatjai merülnek fel egy-egy logisztikai projekt bevezetése kapcsán. A megfelelő válasz nem csak a dolgozók kényelmes, hatékony munkáját segíti, de gyakran költségmegtakarítással is jár. Vegye igénybe több száz sikeresen bevezetett projekt ismeretével rendelkező mérnök kollegáink szakértelmét.

Rendszeres képzés

Nagy figyelmet fordítunk a rendszeres képzésekre is, hogy ügyfeleink a legnagyobb szaktudással rendelkezzenek a rendszereink, berendezéseink, eszközeink, működtetéséhez, illetve az adott területekhez tartozó továbbfejlesztésekhez.

Szerviz szolgáltatásainkkal kapcsolatban keressen minket bizalommal az alábbi elérhetőségek bármelyikén:

Telefon: +36 (23) 333-284 / Helpdesk

E-mail: service@antra.hu

Fióktelep: H-2040 Budaörs, Baross u. 89.