cINVENT – LEAN Automata leltár LEAN liftekben

• Automatizált folyamatos raktárkezelésre kidolgozott
megoldás RFID technológia segítségével
• Korszerű technológiák alkalmazása
(Industry 4.0, IOT, Big Data Analysis…)
• Gyors implementálás standardizált folyamatokon
keresztül
• Önálló vagy teljes integrálhatóság bármely ERP
rendszer környezetbe (pl. SAP…)

A leltár készítés számviteli kötelezettség, ugyanakkor jól mérhető vele a működési hatékonyság is, elengedhetetlen tevékenység a vállalkozások életében. A LEAN liftek esetében a leltározás rendkívül összetett, időigényes feladat, továbbá a tárolt áruk kezelése is komoly figyelmet igényel. Képzeljük csak el, hogy adott egy sok tálcás LEAN lift, tele karbantartási eszközzel, alkatrésszel, szerszámmal. Ha egy dolgozó nem a megfelelő helyre teszi vissza az eszközt, annak megtalálásával rengeteg idő mehet el. Erre a problémára kínálunk megoldást a cINVENT – LEAN UHF RFID megoldásunkkal.

Hogyan épül fel a rendszer?

RFID Tag

RFID antenna

RFID kontroller

Mobil terminál

MDC szoftver

Minden egyes eszközre, szerszámra, tartalék alkatrész csomagra felszerelünk egy RFID Tag-et, amely az így Megjelölt Egység azonosítóját tartalmazza. A LEAN lifteken RFID antennákat helyezünk el, a hozzájuk kapcsolódó kontrollerekkel együtt. Minden alkalommal, amikor egy tálca leérkezik az ablakhoz az antennák beolvassák a tálcán található, Megjelölt Egységek adatait, ezzel egy folyamatos automatizált raktárnyilvántartást támogatva. Az MDC szoftver webalapú fejlesztésének köszönhetően az adatokat az MDC WebOffice-on keresztül a jogosultak könnyedén elérhetik. Ha egy adott Megjelölt Egységet nem találnak, annak fizikai, RF árnyékolásból eredő oka is lehet. Ez esetben egy mobil terminál segítségével, a terminálon futó MDC program segítségével kezdhetjük kinyomozni a hiány okát.

PDF-letöltésAjánlatkérés