Antra ID Kft. • H-1113 Budapest, Diószegi út 37.
Tel: (36-1) 209-4420 • Fax: (36-1) 209-3787
antraid[kukac]antra.hu • www.antra.hu

Szerviz

 Az Antra ID kiemelt fontosságú tevékenysége a forgalmazott eszközök, berendezések garanciális és garancián túli szervize. Az egyedi javításokon túl akár a hét minden napjának 24 órájában, 4 órán belül a helyszínen rendelkezésére állunk bajbajutott partnereinknek.

  • „Silver” szolgáltatási csomag

  • „Gold” szolgáltatási csomag

  • „AID” biztosítás eszköz törésére, meghibásodásra

Kérje segítségünket az Önök igényeinek legjobban megfelelő szervizcsomag kialakítására.

Konzultáció

A targoncán hova kell bekötni a WinCE operációs rendszerrel rendelkező RFterminál tápellátó kábelét? Ehhez hasonló kérdések tucatjai merülnek fel egy-egy logisztikai projekt bevezetése kapcsán. A megfelelő válasz nem csak a dolgozók kényelmes, hatékony munkáját segíti, de gyakran költségmegtakarítással is jár. Vegye igénybe több száz sikeresen bevezetett projekt ismeretével rendelkező mérnök kollegáink szakértelmét.

Help Desk

Egy terminál nem csatlakozik az RF hálózatra? A vonlkódnyomtatóból nem „jön” ki a címke? Nagyobb a baj? Nálunk élő, szakemberek által nyújtott telefonos ügyeletre számíthat. Olyan nem fordulhat elő, hogy kérdése megválaszolatlanul marad. Munkaidőben heti 5 napon keresztül, külön megállapodás esetén akár 7/24 készültségben fogadjuk hívásaikat.

Telefon: +36 (1) 209-4420/Helpdesk

E-mail: service[kukac]antra.hu

H-1113 Budapest, XI. Diószegi út 37.

 

 
Minden jog fenntartva © 2011 Antra ID Kft.